Thursday, December 17, 2009

letter from gorgeous shad...

Today i was having my first paper...THEATER~~~!!!
Although i didn't take the paper seriously as part of my exam but still it is my first paper...
After all, the paper still not bad in bull shitting...

Recently my laptop was become like public computer...
People-people can come and use it anytime for anything although i install my laptop in library is just for downloading purpose...
Maybe next time i shall start collecting rental fee....hahaXD

Irshad was using my laptop feeding his fish in fishville while i was away for my paper just now...
While on the same time there is some problem on mmu wireless connection which make him unable to log out from his facebook...
He was so panic til left me a letter in Microsoft Words....


Kehadapan saudara Muhammad Oon Guo Chen Abdullah.

Apa khabar saudara? Saya berharap kehidupan saudara senantiasa diterangi cahaya dan direstui Allah. Bagaimanakah peperiksaan saudara yang saban hari berlangsung? Saya doakan kejayaan saudara dalam apa jua cabaran yang dihadapi. Bak kata pepatah Melayu, berat sama dijinjing, bakul sama dipikul.

Saudara, ingin saya memberitahu dengan dukacitanya saya telah meminjam komputer riba saudara untuk melawati laman web interaksi Facebook. Sedang saya ghairah memberi makanan kepada ikan-ikan dalam permainan video Fishville, tiba-tiba talian koneksi wayarless MMU terputus. Maka, dengan itu saya dihalang untuk menglog-out-kan diri daripada laman web interaksi Facebook. Saya meminta pertolongan saudara untuk meng-log-out-kan diri saya sekembali nanti. Dan janganlah membuat perkara-perkara tidak senonoh di page Facebook saya, kalau tak aku patahkan leher kau.

Sekian, dengan lafas cinta, sehingga ketemu lagi,

Assalammualaikum.

Kekasih gelapmu,

Putera Shad, yang unggul akan bidang kekacakkan.

1 comment: